utorok 12. augusta 2008

Počúvaj

Nepočuť nič, všade len ticho bezduché, je tu niekto?
V tejto nekonečnej tme? Prázdno a pustý je život človeka,
zmysel a cieľ svojej cesty hľadá.
Pst, načúvaj srdcu, prosím, hlas v srdci vraví:
Som tu nie si sám!
No veriť tomu, keď vo svete je prázdnota
a že niekto je so mnou predsa?
Aký klam, takto sa to nedeje.
Nie nemaj už strach, som pri tebe,
ak chceš tak vpusť ma do tvojho života
a prázdnoty v ňom viacej niet,
zmizne tvoja samota.
Bože, ak si to Ty, ten hlas, čo v srdci drieme,
ja vedome chcem prijať Tvoju ruku,
čo mi dávaš.
Ja vedome vyznávam hriechy,
a verím, že ak Ty vládnuť chceš,
ja splnomocňujem Ťa k tomu ešte dnes.
A nevidieť viac prázdnotu,
lež Svetlo sveta v živote a celým srdcom premôcť neistotu,
Ježiš Ty buď odteraz môj cieľ.

Katarína Boková

Žiadne komentáre: